ICT-helpdeskmedewerker

ICT-helpdeskmedewerkerEen ICT-helpdeskmedewerker is iemand die uw klanten en medewerkers kunnen bellen wanneer ze ergens niet uitkomen of als er een storing is. Bent u op zoek naar iemand die op flexibele basis op uw helpdesk ingezet kan worden, bijvoorbeeld tijdens vakanties, bij ziekte of in extra drukke periodes? Huur dan een ICT-helpdeskmedewerker van MijnStudent in!

Offerte voor ICT-helpdeskmeder

Zo min mogelijk oponthoud bij storingen

Als er problemen op uw kantoor zijn, wilt u toch dat deze zo snel mogelijk opgelost worden? Het is voor u als werkgever belangrijk dat uw werknemers zo min mogelijk oponthoud ondervinden en gewoon door kunnen gaan met hun werkzaamheden. Een ICT-helpdeskmedewerker zorgt hiervoor.

Waarom MijnStudent?

  • Hoogopgeleide studenten en starters met verstand van ICT;
  • Communicatief sterke medewerkers die goed kunnen uit leggen;
  • Onze ICT’ers lossen problemen snel op zodat uw medewerkers snel verder kunnen met hun werkzaamheden.